Сучасні годинники мають досконалу конструкцію, нові технології дозволяють створити справжні технічні шедеври. Проте такі годинники потребують вчасного обслуговування та стають чутливі до ударів. Ремонт таких годинників це наша спеціалізація, будемо раді вам допомогти. Тут проілюстровано таке пошкодження – числа календаря показуються не послідовно, лише частково попадають у віконце дати
Ремонт годинників
Як часто потрібно обслуговувати годинник? Зазвичай виробник рекомендує обслуговувати годинник раз на 3-4 роки, у випадку перевищення цього строку деталі механізму пришвидшено втрачають свій ресурс. Так сталось з цим годинником, він не був своєчасно оглянутий й відремонтований, від сухого тертя спрацювалась вісь муфти автозаводу годинника( на фото видно як зменшився […]
В середині елементів живлення протікає хімічна реакція в якій використовують електроліт, з часом батарейка “сідає” але електроліт залишається досить активним, він може пошкодити корпус батареї і потрапити у механізмі годинника. В нашому сервіс центрі ви можете вчасно зробити заміну батарейки і перевірити годинник тиском чи він є герметичним, чому це […]
Зменшення браслету потребує досвіду й обладнання, зазвичай це досить проста операція, проте досить часто нам приносять пошкоджені годинники де “майстри” спробували й не змогли його розібрати. В кожного виробника свої особливості, не знаючи їх досить легко нашкодити годиннику і ускладнити роботу майстру що буде намагатись випратити цю шкоду. В нас […]
Є поширена думка що швейцарські годинники найкращі і вони не потребують обслуговування, наслідками цієї точки зору є спрацьовані деталі механізму, і виникає необхідність робити ремонт годинника. На фото наслідки не зробленого вчасно обслуговування – масло зєдналось з металевими частками й стало як абразив стерати деталі. Пошкодження можливо було легко попередити […]
Цікавий трапився ремонт годинника, Urwerk це лімітований, ексклюзивний годинник, їх роблять штучними екземплярами, малими колекціями й до виробництва ставляться дуже ретельно. Але вік бере своє, з часом клей що тримав скло на зворотному боці годинника потріскався і в середину потрапила волога. Виникла корозія через яку було пошкоджено деталі механізму. Ремонт годинника Волога довго потрапляла в годинник і […]
Через невчасне обслуговування не було забезпечено оптимальне змащення це призвело до того що вісь втратила половину товщини, виник люфт і перестав працювати механізм автоматичного заведення годинника.
Годинник був попередньо відремонтований і працював добре понад три місяці, тоді почав зупинятись. Власник вважає що “погано відремонтували” Огляд виявив причину – удар по ключу, вал від ключа вдавило всередину пластикового механізму. Ремонт годинника Було здійснено Ремонт заводної головки годинника та механізму, зіпсовані деталі замінили новими.
Складний ремонт годинника Longines, тривалий час годинник не використовувався тому елемент живлення не був вчасно замінений на новий. Електроліт з елементу живлення витік в механізм і сильно пошкодив його. Заміна механізму на новий значно збільшувала вартість ремонту і втрачався сенс відновлення. Ремонт годинника Нам вдалось відновити роботу електронного модуля цього […]
З часом ущільнювачі втрачають свої властивості і годинники перестають бути захищеними від впливу вологи, тому напис “water resistant” потрібно розуміти що годинник БУВ перевірений тиском в минулому, і в тепер його властивості могли змінитися і він втратив герметичність.
Интерестный ремонт часов, механического хронографа Longines. Часы не точно ходили, присутствовало определённая погрешность хода в секундах котораая постепенно накапливалась и увеличивалась до минут через несколько дней. Хозяин часов захотел исправить ситуацию и отрегулировать часы… самостоятельно. После его “регулировки” точности хода, в часах сломан узел “Баланса”, согнут “Волос баланса”, разорвана прокладка […]
Всем часам необходимо обслуживание механизма, если его не делать годами то вероятность механической поломки возрастает. В данном случае вовремя не выявленная проблема с посадкой стекла привела к попаданию “грязи” в механизм и его остановке.
Часы Rado изначально маркированы как “WATER RESISTANCE 3bar” после нескольких лет эксплуатации стали пропускать влагу через заводную головку, это привело к коррозии деталей механизма, толщина заводного вала уменьшилась вдвое, при откручивании он сломался. Нарушение герметики в часах – неизбежно, не бывает таких часов которые вечно будут в идеальном состоянии.